Τρίτη 30 Δεκεμβρίου 2014

Xριστουγεννιάτικη γιορτή

Οι μαθητές των Α΄, Β΄ και ΣT΄ τάξεων στις 23 Δεκεμβρίου αποχαιρέτησαν τη σχολική χρονιά του 2014 με μια χριστουγεννιάτικη γιορτή στο κέντρο του πολιτιστικού συλλόγου. Η αίθουσα γέμισε με χαρούμενες παιδικές φωνές, χριστουγεννιάτικα θεατρικά και τραγούδια, δίνοντας ένα μήνυμα αγάπης και ελπίδας για το νέο έτος.

Καλή Χρονιά σε όλους!



Δευτέρα 29 Δεκεμβρίου 2014

'Τρίγωνα κάλαντα' σε 4 γλώσσες

Στα πλαίσια του ευρωπαϊκού προγράμματος eTwinning με τίτλο "Οι μικροί χρονοταξιδιώτες της ιστορίας στη χώρα των μύθων", οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης απέδωσαν την κάθε στροφή του χριστουγεννιάτικου τραγουδιού 'Τρίγωνα Κάλαντα' σε μια διαφορετική γλώσσα (ελληνικά, πολωνικά, ρουμανικά και καταλανικά)!





Για να δείτε τα βίντεο όλων των σχολείων, πατήστε ΕΔΩ.

Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2014

Χριστουγεννιάτικο παζάρι / Δράση UNICEF

Το σχολείο μας συμμετέχοντας στο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα της Ελληνικής Εθνικής Επιτροπής της UNICEF "Σχολεία Υπερασπιστές των Παιδιών" πραγματοποίησε την Πέμπτη 18  Δεκεμβρίου το απόγευμα στο χώρο του δημοτικού σχολείου, παζάρι με χριστουγεννιάτικες δημιουργίες των παιδιών. Στο πλαίσιο της εκδήλωσης ακολούθησε παρουσίαση της δράσης της UNICEF και των δικαιωμάτων των παιδιών από τους μαθητές της Ε΄ και Στ΄ τάξης. Το ποσό που συγκεντρώθηκε από την εκδήλωση θα σταλεί ως βοήθεια στην UNICEF. Μπράβο σε όλα τα παιδιά του σχολείου και τους δασκάλους που συμμετείχαν για το σκοπό αυτό!!!

Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου 2014

3 Δεκεμβρίου - Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες


Στις 3 Δεκεμβρίου, Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες, ο δάσκαλος ειδικής αγωγής του τμήματος ένταξης του σχολείου μας, Αξιμιώτης Νίκος, ενημέρωσε τους μαθητές του σχολείου μας για τα άτομα με ειδικές ανάγκες. Στόχος ήταν να ευαισθητοποιηθούν οι μαθητές απέναντι στη διαφορετικότητα και να σέβονται όλους τους ανθρώπους. Για το θέμα αυτό έγινε βιντεοπροβολή παρουσίασης και στη συνέχεια ακολούθησε συζήτηση με τους μαθητές για τις δυσκολίες και τα εμπόδια που αντιμετωπίζουν οι άνθρωποι με ειδικές ανάγκες, διαβάστηκαν σχετικά παραμύθια και τα παιδιά προσπάθησαν να εκφραστούν στη νοηματική γλώσσα.